Gratis bezorging in NL en BE
Levering binnen 5-7 dagen
Grote voorraad
Generic selectors
Alleen exacte overeenkomsten
Ik zoek naar…
Ik zoek naar…
Post Type Selectors
product
product_variation
shop_order
Generic selectors
Alleen exacte overeenkomsten
Ik zoek naar…
Ik zoek naar…
Post Type Selectors
product
product_variation
shop_order

Meest gestelde vragen

 

 Levering

 

De levertijd van je bed hangt af van je keuze. Kies je voor een voorraad model boxspring, opbergbed of matras ? Dan bezorgen we je bed meestal binnen één week bij je thuis. Bij het plaatsen van de bestelling krijg je een zorgvuldig indicatie van de verwachte bezorgweek. Zodra jouw bed aankomt in ons distributiecentrum, nemen we persoonlijk contactmet je op om een bezorgafspraak in te plannen. in de tussentijd houden we je per e-mail stap voor stap op de hoogte van de status van je bestelling.

Het retour nemen van bedden en matrassen is een service die wij niet aanbieden.

We doen er alles aan om jouw bestelling zo spoedig mogelijk te bezorgen. Tot het zover is houden we je per e-mail stap voor stap op de hoogte van de status van jouw bestelling. Ook als er iets wijzigt in de bezorging van je bestelling.

Hoewel we met de grootste zorg een indicatie geven voor de levertijd van jou bestelling, kan het gebeuren dat de uiteindelijke bezorgweek toch anders is dan we vooraf hadden ingeschat.

Heb je in de tussentijd toch nog een vraag over je bestelling ? Dan kun je contact opnemen met onze klantenservice. 

Zodra wij jouw bestelling hebben ontvangen in ons centrale magazijn, nemen wij contact op voor het maken van een leverafspraak. Nadat wij een afspraak met je hebben gemaakt, gaan we ervan uit dat we jou thuis aantreffen om de goederen in ontvangst te nemen.

Uiterlijk op de werkdag voor de gemaakte leverafspraak ontvang je van ons een tijdsindicatie van de levering per telefoon of email. Indien wij niet beschikken over jouw e-mailadres en mobiele telefoonnummer, kun je contact opnemen met de klantenservice voor het opvragen van een tijdsindicatie.

Indien je na het maken van een leverafspraak verhinderd bent op de afgesproken dag, dien je dit ten laatste twee werkdagen voordat de afspraak plaatsvindt te melden aan de klantenservice. bij niet tijdige annulering van de afspraak of het niet thuis treffen op de dag van aflevering, zijn wij helaas genoodzaakt hiervoor € 75,00 kosten in rekening te brengen.

Garantie

We doen er alles aan om onze producten met de grootst mogelijke zorg te leveren. Toch kan het gebeuren dat er bij levering onverhoopt schade ontstaat aan je huis, je interieur of aan de geleverde producten. Onze welgemeende excuses hiervoor. Hieronder lees je wat je kunt doen wanneer er iets is beschadigd. Schade direct melden aan de monteurs.

Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor onze producten geldt ook een fabrieksgarantie.

Via deze pagina lees je alles over de algemene voorwaarden. 

Probeer te achterhalen wat het kraken veroorzaakt. Controleer bijvoorbeeld of de poten goed zijn gemonteerd en goed zijn aangedraaid. Heb je een harde vloer, gebruik dan extra vilt onder de poten. Bij (elektrisch) verstelbare bedden kan het zijn dat de bewegende delen door bijvoorbeeld de luchtvochtigheid of temperatuur wat geluid maken. Dit los je op door de scharnieren in te spuiten met een siliconenspray.

Retourneren

Je hebt de mogelijkheid om binnen 14 dagen na levering jouw online bestelling te retourneren.


Je kunt jouw bestelling op de volgende manier retourneren:

Stuur ons binnen 14 dagen een e-mail door dit contactformulier in te vullen. Kies bij onderwerp ‘Retourzending’. Vermeld in de mail alle belangrijke gegevens om jouw retourzending zo snel mogelijk te verwerken.

Voor een snelle afhandeling van jouw retourzending, vragen we je om de bestelling ongebruikt, in de originele verpakking te retourneren.

De kosten voor montage en/of het naar boven tillen van de boxspring/opbergbed worden ingehouden bij retourneringen.

Deze zijn te allen tijde voor eigen rekening

Wij kunnen het product bij je retourhalen. De kosten hiervoor bedragen € 99,- en zijn voor eigen rekening.

Zodra wij jouw geretourneerde producten hebben ontvangen, storten wij het betaalde bedrag binnen 10 werkdagen terug. Eventuele retourkosten worden verrekend met dit bedrag.

Je hebt de mogelijkheid om binnen 14 dagen na levering jouw online bestelling te retourneren.

Staat je vraag er niet tussen?

Je kunt ook direct contact met ons
opnemen en een vraag stellen!