Gratis bezorging in NL en BE
Levering binnen 5-7 dagen
Grote voorraad
Generic selectors
Alleen exacte overeenkomsten
Ik zoek naar…
Ik zoek naar…
Post Type Selectors
product
product_variation
shop_order
Generic selectors
Alleen exacte overeenkomsten
Ik zoek naar…
Ik zoek naar…
Post Type Selectors
product
product_variation
shop_order

 Levering

Wat is de levertijd van mijn nieuwe bed?

De levertijd van je bed hangt af van je keuze. Kies je voor een voorraad model boxspring, opbergbed of matras ? Dan bezorgen we je bed meestal binnen één week bij je thuis. Bij het plaatsen van de bestelling krijg je een zorgvuldig indicatie van de verwachte bezorgweek. Zodra jouw bed aankomt in ons distributiecentrum, nemen we persoonlijk contactmet je op om een bezorgafspraak in te plannen. in de tussentijd houden we je per e-mail stap voor stap op de hoogte van de status van je bestelling.

Wordt mijn oude bed/matras meegenomen?

Het retour nemen van bedden en matrassen is een service die wij niet aanbieden.

Wat is de status van mijn bestelling?

We doen er alles aan om jouw bestelling zo spoedig mogelijk te bezorgen. Tot het zover is houden we je per e-mail stap voor stap op de hoogte van de status van jouw bestelling. Ook als er iets wijzigt in de bezorging van je bestelling.

Hoewel we met de grootste zorg een indicatie geven voor de levertijd van jou bestelling, kan het gebeuren dat de uiteindelijke bezorgweek toch anders is dan we vooraf hadden ingeschat.

Heb je in de tussentijd toch nog een vraag over je bestelling ? Dan kun je contact opnemen met onze klantenservice. 

Hoe wordt de bezorgafspraak gemaakt?

Zodra wij jouw bestelling hebben ontvangen in ons centrale magazijn, nemen wij contact op voor het maken van een leverafspraak. Nadat wij een afspraak met je hebben gemaakt, gaan we ervan uit dat we jou thuis aantreffen om de goederen in ontvangst te nemen.

Uiterlijk op de werkdag voor de gemaakte leverafspraak ontvang je van ons een tijdsindicatie van de levering per telefoon of email. Indien wij niet beschikken over jouw e-mailadres en mobiele telefoonnummer, kun je contact opnemen met de klantenservice voor het opvragen van een tijdsindicatie.

Indien je na het maken van een leverafspraak verhinderd bent op de afgesproken dag, dien je dit ten laatste twee werkdagen voordat de afspraak plaatsvindt te melden aan de klantenservice. bij niet tijdige annulering van de afspraak of het niet thuis treffen op de dag van aflevering, zijn wij helaas genoodzaakt hiervoor € 75,00 kosten in rekening te brengen.